In het midden en kleinbedrijf zie je geregeld dat ondernemers de taak van kwaliteitsmanager zelf of bij een medewerker die al tot over de oren in het werk zit neerleggen, omdat er simpelweg niet de capaciteit/middelen voor zijn om een kwaliteitsmanager in dienst te nemen.
De kans dat het een oneindig project wordt met als resultaat een overbelaste ondernemer/ medewerker is het laatste waar u en uw medewerkers op zitten te wachten. Mijn advies: ‘Schoenmaker blijf bij je leest!’.
Ik (Peter Mengerink) kan op interim basis (ZZP), de functie van kwaliteitsmanager voor uw bedrijf of zorginstelling op mij nemen tegen een fractie van de tijd/kosten die u kwijt bent als u het zelf of door een medewerker laat doen.
Met name het opzetten van een effectief kwaliteitssysteem (ISO 9001, HKZ of ZKN) is niet iets wat er zo maar even bij kan worden gedaan. Daarnaast hebben ondernemers (maar ook medewerkers die al een tijdje in dienst zijn) een zekere bedrijfsblindheid. Een heldere kijk op uw specifieke bedrijfssituatie door mij als interim kwaliteitsmanager kan u voordelen opleveren waar u wat aan hebt!
Kan ik als interim kwaliteitsmanager ook uw bedrijf van dienst zijn? Wilt u meer informatie ontvangen of een vrijblijvende afspraak maken, dan kunt u gebruik maken van het contactformulier of contact op nemen met Peter Mengerink 06-18913387.